Breaking News

Thanks uols..

Actually, harini takde pe sangat la aku nak wat entry. Coz bz gak la harini. Smalam internet kat opis aku down. tension aku smalam tak bleh nak bukak blog. Banyak kali aku refresh browser ni sambil dalam hati mintak² la bleh bukak. (mengong.. dah tak bleh pun nak bukak gak.. wawaa.. ayam betul la ko ni wanshah.. ) Orang kata mcm ayam berak kapur la tak tau nak watpe bile blog dah tak bleh bukak. (betul ke peribahasa aku guna tuh?.. blasah jer la.. nanti tanya Karam Singh Walia. :-P) 

Tapi harini bukak² jer blog aku ni happy la sket. Coz followers aku dah melebihi 100. huhuhu.. (terase syiok sendiri kejap. :-P) ape pun, thanks ek kepada semua yang jadi follower aku. InsyAllah aku akan selalu melawat blog korang dan jadi sahabat bloggers korang yang cambest. huhuhuh.. (taknak la cambest. nak best giler² arhh.. )  Kepada Followers aku yang ke-100, aku ada saguhati nak bagi nih. Walaupun tak seberape. Tapi bukan kuih sagu la ek?.. :-D 

Memandangkan Followers aku disabotaj oleh admin seperti yg aku ceritakan dalam entry lepas kliksini, aku akan cuba dapatkan gak sape followers aku yang ke-100 tu dan umumkan nanti. :-)

p/s: sape followers yg ke-100 tu cepat mengaku kat sini ek. kat ruangan komen dibawah ni.

Yang Betul,

7 comments

::FAIZ:: said...

aku yg ke berapa ek?

ツ Cik ZatiL aka Zaza Mccoy said...

waaaaa..tahniah sbb follower wanshah dh m'cecah 100...
100% markah tuk anda!
kui3~
:))

Melatidaisy said...

salam ..

alaa..semoga laman ini terus dijadikan medan berukhwah dan menyebarkan kebaikan di jalanNya..

tapi..sy bukan yg ke 100!! huhu :)

Rizzuan Shah said...

Faiz: ngko pengunjung tegar faiz. aku xingat dah ko yang keberape. huhuhu.. thanks support blog aku faiz. :-)

zatil: yey².. markah penuh la tu ek?.. :-P

Melatidaisy: thanks cik melati, xpe nanti wan wat contest, bleh la join ek. rebut² hadiah yang ada. :-)

Ayue Aishah said...

salam.

waaah....... da ramai dah follower ek...
hehehe. bgos2.

oh ye... utk follower2 wanshah, jgn lupe follow ayue juga.. huhuhu

ツ Cik ZatiL aka Zaza Mccoy said...

a'ah..markah penuh..
bile la follower kte nk smpai 100 ni?
hehehehe~~
wahhh..nnti wan nk wat contest eh?
nk joinnnnnnnnnnnn~~~~

Rizzuan Shah said...

ayue: ok², jom kite serang blog ayue. :-)

zatil: boleh je cik zatil. utk kite² aje. :-P