Breaking News

Best Bits of Project Alpha Season 1

 Rasanya ramai yang dah tahu pasal Project Alpha Season 1 yang dianjurkan oleh nuffnang ni. Project ni memang sangat bagus kerana kite dapat mengenali bloggers² terkemuka tanahair. Bayangkanlah, dari berjuta-juta blog dialam maya, hanya diorang saja yang terpilih. memang hebat la diorang berblogging. Aku pun tak mampu camtu. Orang masuk blog aku pun dah kira ok la tu.

Untuk Project Alpha Season 1 ni, terdapat 7orang bloggers yang diterjah oleh nuffnang. antaranya:
yang aku paling suka, abangnara tu la. asalnya aku ingatkan dia tu perempuan. member-member ofis aku cukup minat giler dengan blog dia. Bila dah diterjah oleh nuffnang, barulah aku tahu penulis dia lelaki rupanya. Project Alpha ni memang sangat bagus aku rasa. sebab dia bukan sahaja menonjolkan bloggers² yang hebat. Malah dia menyelami kehidupan sebenar seorang bloggers. Korang boleh ikuti lebih lanjut berkenaan project alpha ni di Facebook. Korang boleh add Facebook Project Alpha dengan klik batch Facebook dibawah ni.

Di alam maya kite tidak tahu bagaimana kehidupan sebenar mereka ni. Tapi bila dah diterjah, baru la kita tahu bagaimana kehidupan mereka sebenarnya. Dengan adanya project alpha ni, kita juga boleh mengenali dengan otai-otai bloggers ni lebih rapat disamping dapat belajar dari mereka bagaimana untuk menjadi bloggers yang hebat. bukan macam wanshah la. (ada harapan ke aku nak diterjah? wawawa.. cam takde langsung jer. :-P) Penting sangat korang join Project Alpha ni sebab banyak hadiah-hadiah yang menanti. :-)

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

    Klik Ads dibawah sebagai tanda sokongan anda pada blog TKSB :-)






    Yang Betul,

    No comments