Breaking News

Followers aku di sabotaj.


 Sejak 2 3 hari lepas, aku baru perasan kenapa la ruangan Followers aku tu tak keluar². Bila aku masuk blog orang pun sama, ruangan Followers dia tak keluar² gak. Bila aku tanya admin yang jaga Firewall(alat untuk control/filter penggunaan internet di ofis), rupe²nye dah kena block la. wawawawaa... Ape je yang berkenaan social network, sume dia block.

Nasib baik la shoutmix kat blog aku ni dia tak block. Hangin jer aku ngn diorang. Susah la aku nak memolow blog orang lepasni. Kena tunggu selepas offis hour la plak. Mengngong munye olang... ade ke patut yang tu pun dia nak block.. Ada patut ke?.. :-(

Kepada sesiapa yang dah follow blog aku tapi aku masih blm follow blog korang, harap bersabar ek?.. akan ku follow gak nanti. Jangan riso, "I Will Follow U" mcm orang kuning dalam iklan DiGi tu. :-) Ape pun, thanks sangat² kepada yang memollow blog aku ek. InsyAllah hubungan persahabatan akan lebih akrab satu mase nanti. Kite bleh jadi 1Family blogger yang besar. cewaahh.. angan² la ko wanshah. :-P

p/s: jgn lupe memollow blog TKSB yang tak seberape ni ek. i will follow u back :-)

Yang Betul,

7 comments

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

stormreaders merupakan anak syarikat penerbit produk2 ilmiah telaga biru.. tugasnya adalah mengedar buku2 secara "online".. oleh tue, setiap ahli yang menyertai stormreaders akan menjadi wakil jualan stormreaders.. wansyah boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai stormreaders di http://www.stormreaders.co.cc/ .

Putera Melaka,
Blog - http://www.puteramelaka.co.cc/
Laman Web Stormreaders - http://www.stormreaders.co.cc/
Kedai Buku "Online" Stormreaders - http://www.stormreadersstore.co.cc/

Jom sertai Stormreaders! Dapatkan maklumat lanjut mengenai syarikat Stormreaders, produk-produk ilmiah edarannya & cara-cara untuk menjadi ahli dan pengedar di http://www.stormreaders.co.cc/ sekarang!

MR.Z said...

sy pernah jadi gak camni, rupa2nya sebab antivirus karpersky, dia block sebab ingat merbahaya kan..ish2. so just disable je la servis yg buat dia block tu :)

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

salam kenal dan ziarah,

jumpe link awak dekat blog ladyana.

entry writing, bersahaja, seronok baca.


bile2 free please drop by at my 'place'. :)

ciao!
salam. :)

sarahunny said...

ehh,,, cane wat i will follow u tu jadi cantik dan menarik font nya?

Hami Asraff said...

Salam. Boleh je nak tanya pasal Twitter tu :)

Rizzuan Shah said...

Mr.Z : Oo.. antivirus jenama apa Mr.Z guna tu?..

paij188: thanks melawat blog sy yang tak seberapa ni. :-)

sarahunny: just highlight kat text tu, pastu tukar font jer. kat panel tu ada function dia. :-) tapi kena pastikan guna editor yang baru punye.

Hami Asraff: thanks asraff. nanti saya terjah blog awk. :-)

Hafiz Ajmain said...

eh? boleh erk? xtahu la plak