Breaking News

Berehat sekejap


Pejam celik.. pejam celik.. dah pun penghujung bulan MAC. (bulan 3 bg yang tak tau. :-P) Kejap je dah nak masuk bulan April plak. First skali aku nak ucapkan terima kasih sangat² kat korang semua yang sudi melawat dan menambah traffic ke blog aku. 

Entry kali ni mungkin enty yang terakhir dari aku.. (bunyi cam sedih jer.. hueheuheuehu...) rilek².. jgn sedih dulu. tak habis cakap lagi nih. ni entry aku yang terakhir untuk bulan MAC ni la. Lepas ni aku akan berehat seketika dari berblogging untuk masa seminggu. Kerana aku kena gi outstation ke Terengganu. Kerjanya jaga pameran kat TTC (Terengganu Trade Center). So, kepada semua orang Terengganu jemput² la turun ke TTC ye pada 1-4 April 2010 ni. Ada Pameran ICT kat sana. Oleh kerana JPN pun terlibat sama kat pameran tu, so tu yang aku kena gi outstation ke sana. Sesape yang rajin tu turun TTC nanti boleh la roger² aku ek. InsyAllah aku akan berblogging smula bila balik dari Terengganu nanti.

p/s: Terengganu.. i'm comming.. :-)


Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.



Yang Betul,

5 comments

::FAIZ:: said...

Selamat Berehat-rehat

Ayue Aishah said...

wah... mai ganu pulok...

huhuhu.

selamat berehat!

Melatidaisy said...

salam ..

hope incik wanshah sihat2 sokmo..sori dah jarang blogwalking..dlm fasa sibuk..hihi..ni next paper lambat skit..ade gap lame..leh jalan2..thanks ye utk award tu..nanti berkesempatan sy amik n wt tugasan tu..err..kalau amik saje tanpa wt tugasan bleh x?? hihi :)

sahromnasrudin said...

bro, nak pesan keropok lekor dgn baju batik dr pasar payang erk..

M a W a D D a H said...

wow..teganu kite...hehe