Breaking News

Ni dia Follower ke-100

Untuk makluman korang semua, aku dah dapat spot dah sape dia follower aku yang ke-100. Ni dia orangnye..
dan link blog beliau adalah http://ummitini.blogspot.com/

Harap incik ummitini dapat bagi alamat yer. Saya ada sovenier nak bagi. :-) Kepada sesiapa yang takdapat jadi Follower ke-100 tu jgn kecik ati ye. Dalam masa terdekat ni InsyAllah aku nak wat contest. Boleh la korang join ramai². Boleh rebut hadiah. huhuhu.. Jangan lupe ajak satu kampung join ek?.. :-D  Ni tengah fikir nak bagi ape hadiahnye kepada pemenang kontest nanti.

p/s: ada sesape nak jadi sponsor ke?.. besar tapak tangan KLCC ambo tadahkan. heuheuheu.. tungguuuuu...

Yang Betul,

4 comments

ayeen:) said...

bestnya dapat hadiah:))

Fairus Basir from The Juggling Queen said...

salam,

yeay! dapat hadiah! hadiah ape ye? bole ke pos ke Dubai? nnti saya emel address.

tengkiu! Alhamdulilah. :)

nik anna said...

hohoho..bestnye dpt hadiah.rezeki tu...

Rizzuan Shah said...

paij: boleh aje kak ummi. nanti akak bagi alamat kat email saya ek. saya pos kan. :-)

nik anna: nanti wan wat contest, ada hadiah gak. heheheh.. nik anna join la ek. skarang ni bz sangat. tak blh nak wat contest lg. nanti xsempat nak uruskan contest kat blog. :-)