Breaking News

Award top blogger.

Terharunya aku dalam minggu ni ada 4 award aku dapat. thanks kepada mereka² yang berikan award tu kepada belog incik wanshah(bukan pada incik wanshah.. hueheuh.. ) Award² yang diberikan ada diletakkan disidebar belah kiri kalau korang nak tengok. Walaupun award di alam maya, tapi sangat berharga oo.. Kali ni aku pun nak bagi award gak pada mereka² yang sentiasa sudi melawat blog aku dan juga pada followers blog TKSB.



Tapi, sebelum anda menerima award ni, ada syarat-syaratnya. Syaratnya seperti biasa la yang blogger² lain biasa buat. :-P Syarat-syaratnya adalah seperti berikut.


[1]. Thank & link the person that gave you the award.

[2]. Pass this award onto 20 12 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic

[3]. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award

     Dan penerima-penerimanya adalah seperti berikut:-
          1. Panadol
          2. Kak Zai
          3. Ayuemawarmerah
          4. Cik Zatil
          5. Kak Niza
          6. Bro Ady
          7. Dnblogshop
          8. HafizSidah
          9. Melatidaisy
          10. C33ramoon
          11. Ijoks2009
          12. Semua geng blogger dan follower. :-)

Kalau ikutkan hati, nak jer bagi kat semua. tapi dekat 100 lebih follower kat atas tu. jenuh nak taip semua. :-) So, saya pilih dari shoutmix di sebelah dan jugak beberape blogger yang teringat di kepala nih. Sesiapa pun blh amik award ni. :-)

Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

22 comments

hafizsidah said...

salam wan, boleh tak wan terangkan camner nak publish award ni...camner nak link kan....sorry yer wan..juz leave comment on my latest entry k

Mohd Danial & Nurul Syuhada said...

wanshah... tepek award tu kat blog lg 1 buleh tak? hihi

p[A]n[A]d[0]L© said...

walaweh, thanx bro.
ihihih

nmpknya kaya award aku beta minggu nie.haha

Unknown said...

Terima kasih sahabat,sebab bagi award yang cun tu.Semoga persahabatan terus berkekalan.Saya akan umumkan kpd satu dunia betapa gembiranya saya menerima award dari Wanshah87.Hehehe
Takbir!!

Kancilbiru said...

waahhhh ok okeh,....terharu tau..nanti akak tempek..

zatilzuhdi said...

mekaceh incik wan for de
award... :)

sahromnasrudin said...

alamak..nama tak tersenarai..so, tak leh nak terima award nie dari saudara...:-(

Rizzuan Shah said...

hafizsidah:
thanks hafiz cz bagi pendapat. :-) saya dah buat sedikit penambahan pada entry ni. incik hafiz boleh copy kod yang ada kat bawah award tu. kemudian paste kan kat gadget blog incik hafiz. :-)

Rizzuan Shah said...

Danial&Nurul:
boleh je danial. tak kisah mana². ini award utk awak. hehehe..:-)

Rizzuan Shah said...

p[A]n[A]d[0]L© :
saya menambahkan lagi koleksi incik panadol. :-)

Rizzuan Shah said...

ijoks2009:
sama² ijoks. smoga persahabatan terjalin lebih kukuh lagi. :-)

Rizzuan Shah said...

kak nizaa: terharu menitis air mata tak ni kak?.. :-P

Cik Zatil: sama². ur welcome cik zatil. welcome to da club. :-P

sahromnasrudin: boleh je ambil award ni shahrom. cume saya tak listkan banyak² kat sini. :-)

sahromnasrudin said...

tenkiu..ada sy letak di blog sy..sudi2kanlah menjengah..

sahromnasrudin said...

tenkiu..ada sy letak di blog sy..sudi2kanlah menjengah..

Mohd Danial & Nurul Syuhada said...

owh... boleh ea...

t dah tampal tgk ea...

Ayue Aishah said...

thanxs ek wan...wah.. terharu dpt award.. baru nk leave comment ek ayue ni. dah tepek dah kat blog smlm.hehehe

Rizzuan Shah said...

Shahrom: ok shahrom. saya akan melawat blog tuan hamba selalu. :-)

Danial&Nurul: Ok, dah gi tengok dah. :-)

Ayue Aishah: Ok, roger². wan gi tengok skarang. :-)

~aSHa~ said...

owh anugerah ni dari adik ke....ada tertera nama wanshah kat banner tu...tahniah

Rizzuan Shah said...

kak asha: ye kak. :-) award utk akak gak. :-)

Unknown said...

tak dapat pon tapi terkomen pulak :D

CassiELFia said...

ni ke award yg wanshah kata nk bg kechik tu?? kechik konpius da ni..T__T

Rizzuan Shah said...

yup, kechik pun kena amik gak award ni. saya hadiahkan kat awak. =)