Breaking News

My Favourite Surfing Spot

Ermm.. kepada sesape yang dah terbaca entry aku pasal "My Favourite Surfing Spot" nih diam-diam jer la ek. huhuhuhu.. aku rasa memang terpesong agak jauh la. :-P Tapi tak pe la, aku saja nak cerita masa aku kecik-kecik dulu. aku tulis entry pasal entry ni sebab nak join contest yang dianjurkan oleh pihak nuffnang. sambil-sambil tu dapat la aku share tentang korang berkenaan life aku. cewah.. cambest jer.. huhuhuh.. :-)

Ok, berbalik pada tajuk entry ni "My Favourite Surfing Spot". Maksudnya tempat yang korang paling suka untuk korang surfing internet la. Tak kira la berblogging ke, meng-Facebook ke, dan macam-macam lagi la yang berkaitan ngn internet. Aku rasa memang bagus gak la nuffnang wat tajuk camni. Bila blogger menulis tentang tempat kegemaran dia berblogging(online/surfing la tu.. ) secara tak langsung pembaca dapat meng-agak bagaimana kehidupan seseorang blogger tu. Kadang-kadang baca entry dia macam best giler. Mana la tau ntah-ntah dia berblogging dalam reban ayam ke. tu contoh jer la aku bagi. huhuhuh.. secara tak langsung kita tau life blogger tu camne kan?.. kan²?.. :-) ada setengah orang suka tempat yang sunyi untuk mendapat idea. Tapi bagi aku, aku tak kisah pun. Sebab aku memang ada tempat feveret aku untuk berblogging. Nak tau katne?.. :-) meh bayar RM10 dulu baru aku cite. hueheuheu.. tak la, aku guro jerk. :-P

Sebelum-sebelum ni aku update blog aku kat rumah jer. cz aku ada berukband. Tapi memandangkan diPutrajaya ni berukband aku tu tak menunjukkan prestasi yang bagus, so aku terminate je terus biar puas hati. coz nak bukak blog punye la payah. kadang-kadang jer bleh. bukannya kadang-kadang jer tak bleh. Pic henset kat atas tu adalah henset kesayangan aku. dah 3tahun aku guna henset tu. memang banyak betul berjasa pada aku. kebanyakan pic dalam blog ni sume aku snap menggunakan henset tu. Lepas aku terminate berukband aku tu, opis jer la menjadi tempat utama untuk aku mengupdate blog, huhuhhuhuhu.. jangan ingat aku curik tulang ek.. aku update bile ada time free jer tau. kadang-kadang aku update waktu habis keje. Layan bukak website nuffnang tengok ada pertambahan ekonomi ke tak. hahahhaha.. mata duitan betul la ko ni wanshah. :-P Kadang-kadang lewat gak la aku balik. paling lewat pun pkl7 jer. coz malam diorang tutup lampu maa.. ni member aku ada promote utk guna berukband sama cam dia punye. brand ape tu aku tak bleh bgtau la. nanti kata memboikot plak. huhuhuh..

So, lepas ni korang share la plak kat mana faveret surfing spot korang ek. bleh aku menerjah blog korang plak. :-)
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS



Yang Betul,

5 comments

Kancilbiru said...

surfing spot..port melayari internet kan....:P

Kancilbiru said...

wan, ko check balik contest ni..ada requirement baru...

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

ni karangan tepesong ni hoho

Rizzuan Shah said...

kak niza: sport ke port kak?.. sy pun konfius. tanya mmber tadi dia kata sport.

rina: heuheuheu.. memang agak terpesong pun. :-P blasah jer.

Kancilbiru said...

dia cakap spot la..mana ada sport.. port tu akak yg tafsirkan...oke?