Breaking News

Pertunjukan belon panas.

Horeyyy.. tak sabonye aku nak cuti esok. Cuti dah diluluskan, ape lagi.. jom kite planning la nak gi jenjalan ke mana cuti skolah ni? Nasib baik bos aku baik hati. Kalau tak, susah gak nak dapat cuti time-time keja tengah banyak nih. Bos memang baik hati. (huhuhuh... ayat bodek yang terlalu skema. :-P)  So, bleh la aku cuti Khamis dan Jumaat. Memandangkan budget yang ciput² jer, so jenjalan dekat-dekat jer la.

Esok ada pertunjukan belon udara panas kat Putrajaya nih. Diorang wat kat Presint 2. Bagi yang tak tau tu, Presint 2 ni dekat² je dengan Masjid Putrajaya. Confirm korang pernah gi Masjid Putrajaya kan?.. Ada sesape nak ikut aku ke? :-P kalau ada sesape nak gi, bleh la roger² aku ek. bleh la wat small group blogger. hahahah.. boleh wat perhimpunan haram :-P



yang ni pic tahun lepas punye.
Untuk maklumat lanjut, korang bleh tengok kat website penganjur dia kat sini (http://www.myballoonfiesta.com). Pertunjukan belon panas ni akan berlangsung bermula esok Khamis 18 Mac 2010 sampai la hari ahad ni 21 Mac 2010.
Memandangkan skarang ni cuti skolah, elok sangat la tu bagi yang berkeluarga bawak anak² datang sini. Cz banyak gak aktiviti² untuk kanak². Ada pertandingan mengaler, melukis n macam² la. kalau nak tau lebih lanjut, korang tengok la kat website dia. (huhuhu.. malas nak bagitau la tu wanshah ni..) Kalau nuffnang wat program kat sini kan best. bleh gak wat aktiviti untuk blogger². Tahun depan bleh suggest kat incik nuffnang la. huheuheueh.. :-P

Ada lagi yang best kat festa balon panas ni. Korang gak bleh merasa naik belon panas ni secara percuma. Huiihh.. takot aku nak naik belon ni. dah la skarang tengah musim angin kuat. Skali dia naik terus tak turun² jenuh plak. huhuhu..

p/s: So, ape lagi. jom kite serbu esok la ek. kalo korang rajin nak roger aku, roger aku kat no ni. 013-6273391.

Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

4 comments

Ayue Aishah said...

wah........
seronoknye bercuti wan.......
hehehe..

belon panas.. tatot nk naik.. huhu.

sahromnasrudin said...

info yg menarik..jemput ke blog sy..tenkiu..

NuRul said...

huwaaa nak naek belon tu..nak jugak!!!

zatilzuhdi said...

free?? bior betul..ermmm..
jom jom g reramai..