Breaking News

Wireman Bangla

Actually, aku nak wat posting pasal kad jemputan aku harini. Dah siap masuk sampul lagi sume kad² tu. stem pun aku dah beli. Ingat nk share la ngn korang gambarnye kat sini. alih² henset kamera aku tak bleh connect ke pc plak. hueheuehue.. (bara yang sedang membara.. ) sabo jer la yeop. :-( Tapi takpe la, aku ada 1 benda aku nak cite kat korang. Nak tergelak sakan aku tengok pic tu. Jap aku attach email dia kat sini. huhuhuh..

------------------------- email attached -------------------------------

Subject: WIREMAN BANGLA

Setelah menetap selama setahun di Kemaman aku mula merasakan kadang2 cuaca waktu malam dibilik rehat rumah ku agak panas juga. Melalui seorang kawan baik aku belilah kipas ceiling dan syarikat penghantaran telah mengupah seorang wireman Bangla untuk memasang kipas saya itu.

Saya lampirkan untuk tatapan tuan2 cik2 dan puan2 workmanshipnya yang sungguh hebat ini. Memang masih belum ada anak melayu yang sehebat ini.

Tengoklah sendiri kehebatan wireman ini.

p/s:- camne la nak perlahankan kipas tu ek?.. silap² putus tangan sampai ketiak. hueheuehue..

Korang ada yang teringin nak wat macam tu kat rumah ke?.. :-P


Yang Betul,

5 comments

Anonymous said...

haha !
kepala hilang pun boleh jadik .
ape punye orang daa ...

zai said...

Salam Wanshah..

Terima kasih krn join blog akak..blog adik pun bagus bangat nih..banyak info yg brguna..

Mak aii..ade gak orang buat suis kipas camtu erk...mmg sah nak membunuh orang tu namanya..harap2 kat gambar tu cuma dipasang utk gurauan jer..bukan betul2..hukhukhuk..ngeri tak terbayang..

..nOj.. said...

eh ni cite betol2 terjadi ni ke... biar betol... hahahahaha... mati la kipas umh aku camni

Rizzuan Shah said...

tu la pasal. if tetengah malam nak slowdown kan kipas tu cemane la ek. huhuhu..

Intan Mazzuin said...

Hahahaha!!!