Breaking News

Balik dr Outstation

Penatnye baru balik dari outstation. dekat seminggu gak la aku gi outstation kat tanjung malim. ntah pe cite kat opis pn xtau la. minggu depan ni baru aku nak masuk opis smula. dekat seminggu aku gi outstation, ntah pe berita ngn blog aku pn xtau la. kesian blog aku ni terbiar jer tanpa sebarang posting semenjak minggu lepas. huhuhuhu... terima kasih la kepada rakan² yang sudi masuk blog aku walaupun setiap hari tengok posting yang sama jer.
Keje luar ni memang la best. tapi penat giler arhh.. driving sendiri plak tuh. tu yang bertambah penat. tapi sesekala ok gak la kalau dapat keje luar. dok memerap kat opis pn buhsan gak. asyik mengadap keje & komputer yang sama jer. huhuhuh... kepada member² yang ditangisi, eh.. di kasihi da.. huehueheh.. jangan lupa isikkan nama dan alamat korang kat form yang aku sediakan diblog ni ek?.. kalau tak, xdapat den nak tolong kalau kad jemputan untuk majlis tak sampai. sesape yang nak organise utk wat reunion kat majlis tu pn dipersilakan. aku bagi laluan jer. cz nnti mesti sibuk punye arhh.. korang cari la sesape yang bleh jadi organizer ek?.. :-P (p/s:- eda pun ok gak oraganize reunion. huhuhuh.. :-D)


Yang Betul,

No comments