Breaking News

Kad dah sampai..


Yea³.. kad dah siap.. huh.. lama gak aku tunggu kad ni nak siap. mana tak nye, cuak gak aku watnye kilang dia problem ke ape ke.. Camne aku nak jemput orang kalau kadnye tak de. heuheue.. Ape pun, thanks sangat² pada aweks² designer kat kedai tu coz design kan kad aku sampai siap. huhuh.. (thanks pada aweks jer ke?.. :-P )
Actually ada 2jenis design yang aku tempah. coz 1 design tu aku tempah kat kedai lain. kununnye nak wat backup la kalau 1 kedai terlambat wat. huhuhu.. kena ada perancangan.. :-) So, tengok la nanti korang dapat yang mana satu ek?.. :-D surprise!!..


Kepada member² blogger yang ada dapat jemputan dari aku harap dapat bagi alamat la ek. nnti senang den nak hantar kad. :-)
Kepada member² yang belum bagi alamat, cepat² la bagi. nnti senang aku nak hantar skali gus. abang posmen tu kata kalau nak hantar sikit², hantar sendiri. (huhuhu.. :-P gurau jer la.. ) So, tunggu la kad² tu sampai di pintu rumah korang yer.



Yang Betul,

5 comments

hanaahmad said...

aku nak kad ko~~!!
pos cepat~~!!
heheh~!

Rizzuan Shah said...

thanks bujang susah atas semangat dan nasihat yang awk bagi. insyAllah i will try my best. :-D

Eliss said...

wanshah, saya orang terengganu tapi menetap di shah alam..ni langsungnya dimana? kalo dekat Insya Allah, boleh eliss pergi..kalo jauh, x laa kot..

Anonymous said...

wahh , nasi tomato ade ? haha .

zatilzuhdi said...

congrate congrate semoga diberkati dan bahgie hendaknya..aminnn