Breaking News

Selamat Hari Raya AidilAdha


Assalamualaikum w.b.t,
Ermm.. testing 1 2 3.. heheh.. dikesempatan ini, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat korang semua. Terima kasih sangat² kerana menyokong blog TKSB selama ini. Mungkin satu hari nanti kite akan bertemu dan menjadi kawan baik, boleh jadi kalau dah ramai, boleh jadi satu keluarga bak kata kak zai. :-P Ape pun, korang jangan lupa ziarah menziarahi ek. Makan sup ekor tu ingat² la kat aku banyak ek. Xmo ingat sikit jer kat aku. hueheuhe.. Ok, selamat berhari raya bersama keluarga tersayang dan insan tercinta. :-)


p/s:- posting ni aku dah set kan time dia kuar waktu hari raya. Coz hari raya aku sibuk melapah unta. Mesti tak sempat nak ucap Selamat hariraya kat korang time ni. heheh..
Yang Betul,

1 comment

zatilzuhdi said...

uiks sampai unta pon kena korban ek?hehe..

kebab unta satooo..order2~