Breaking News

Penatnye bekerja...

Cumilnyee..


Hei3.. pekaba korang harini? mesti bz ngn keje harian kan. harini ngn semalam bz giler la keje aku kat opis. macam² benda nak kena wat. yang adhoc pun banyak. tu yang tak sempat nak update blog hari². letih giler arh aku cakap sama korang.. heuheuheu.. ni pun curi² masa jap dok kat tempat aku. tak dok diam aku harini asyik berjalan gi wat keje kat tempat lain. dalam penat² ni, sempat lagi la aku surf blog member aku sama tempat waktu aku keje kat penang dulu. Happy nye tengok dia dah ber-baby. huhuhuh.. aku insyAllah ada rezki tahun depan plak kot. :-P cumil gak baby dia. tu yang aku letak pic dia kat blog aku nih. huhuhuu.. tuan blog jangan marah haa.. kalau korang nak tengok lagi banyak pic baby dia, korang bleh gi kat blog dia kat sini. nama baby tu Lil Zafran. cantik nama tu. huheheuheueu.. k la, aku nak gi sambung wat keje ni. petang ni nak kena wat OT. Horeyy.. dapat lagi la aku tambah cuti kawin. mana taknyer.. cuti tahunan aku ada 9hari jer.. Jenuh aku nak gagau cuti mana yang ada. tahun depan plak la baru dapat balik cuti 25hari. (p/s:- bleh gi honeymoon lama²...)

Yang Betul,

No comments