Breaking News

Kerepek Potong

Kerepek Potong Ipoh Mali.. tempahan sekitar Putrajaya dan KL sahaja.
Kepada sesiapa yang berminat untuk membeli kerepek potong, boleh order dengan saya.
Harga murah, segar dari ladang. huhuh..


pic kredit to google.

1/2kg - RM5.00 sahaja.
1kg - RM10 sahaja. (Makan tak habis 1family).

kat luar orang jual 1kg - RM18. Sesiapa nak jadi pengedar pun boleh order.
Tempahan sehingga Jumaat ni 27/8/2010. Kerepek akan diterima pada Isnin 30/8/2010 (segar dari ladang).
Stok terhad untuk 100kg sahaja. Sape cepat bleh dapat. :)

H/p:- 0136273391

Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

6 comments

sue said...

tengok kerepek kat Blog wan ni.. tetiba teringat~ ms dulu sll wat kepek ni.. sodap sanagt2..

sahromnasrudin said...

salam wan..dgn saya tak daq diskaun ka? hahahahah...

Rizzuan Shah said...

sue: kerepek ni orang wat macam2 perisa. slalu sue wat perisa pe ek?.. :)

sahrom: boleh je diskaun bro. harga adik beradik. heuheue..

Eliss said...

kalo aku panggil ni kerepek gunting :)

ikan emas said...

wan,

salam..


cantik design rumah awk ni..

godek-godek kat bwh tuu tak jumpa lak owner ori nya..boleh sy tau mana nk cari kontraktornya ?

Rizzuan Shah said...

e.l.i.s.s.m.i.e: 10markah untuk akak. :) betul la nama dia kerepek gunting. saya pun baru tau. kejap tadi ada orang bgtau. heheh..

ikan emas: saya la kontraktornye kak. :) kalau nak bleh dwnload kat bawah tu. dekat sidebar kanan ada link downloadnye.