Breaking News

Coklat dah sampai :-)

Thanks ye cik azue. Cepat betul penghantarannya. Siap hantar ke meja saya lagi orang courier tu. Tapi orang courier tu kata, "lepasni you pesan dekat sender suruh attached no fon receipient sekali ok.". Kesian dia pusing² satu department ni carik saya. hueheuhe.. ape pun, coklat tu ok je tak cair cik azue. Besau gak coklat tu sebijik. Ingatkan kecik je. :) sape² nak order, bleh la tengok kat sini ek. :) http://cekelatkuazue.blogspot.com/


Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.


Yang Betul,

2 comments

sahromnasrudin said...

salam wan..murah rezeki hang..ini hadiah ke hang beli..aku ingat jumaat mlm nie nak turun putrajaya la..nak solat terawih kat masjid putra..hang terawih kat ne???

Rizzuan Shah said...

alamak, saya balik melaka la hari jumaat ni bro. datang hari khamis la best. :) saya hari minggu kalau tak balik melaka, saya balik ipoh. ada je urusan nak diselesaikan. dah mcm yb plak. coklat tu saya beli utk org rumah. :)

http://wanshah87.blogspot.com