Breaking News

DiariNiaga.com : Siapa Mahu Domain PERCUMA ?


Ahaa.. Tora datang lagii.. lama dah incik wanshah tak join CONTEST nih. mana tau ada luckydraw kali ni ke. heuheuhe.. tak dapat domain DOT COM, dapat domain ORG pun jadi la kan. heheheh.. perasan lebih plak nih.. Mesti korang dah tau pasal CONTEST yang tengah meletup² nih. Cuma aku jer yang terlambat masuk. Tapi lambat² pun jangan ingat tak bleh menang tau. hehee.. Tuah AYAM nampak di kaki, Tuah ambe belum nampak² lagi. Tunggu menang baru nampak tuahnye. :D So, ape tunggu lagi. Korang dah join ke belum contest dari Sis Nis Azmier dari blog DiariNiaga.com dan jugak Kaizen Shinobi dari blog www.kaizenshinobi.com. Kalau belum, cepatan le join ek. Jom terjah syarat-syaratnye.. zassSS!!..

Syarat²nye:-

1. Anda mestilah seorang blogger dan mempunyai blog sendiri .
2. WAJIB letakkan link blog DiariNiaga.com dan juga blog Kaizen Shinobi di dalam bloglist anda.
3. Buat satu entry tentang pertandingan ini dengan tajuk ini sahaja ; ” DiariNiaga.com : Siapa Mahu Domain PERCUMA ? ” Tajuk-tajuk lain tidak diterima sama sekali .
4. Jangan tertinggal backlink kepada blog DiariNiaga.com dan blog Kaizen Shinobi (www.kaizenshinobi.com) .
5. Letakkan banner pertandingan dalam entry anda serta di mana-mana bahagian sidebar blog anda beserta link ke entry contest ini .
6. Ciptakan satu tagline paling menarik untuk blog DiariNiaga.com . Biar ringkas tapi padat dan menepati citarasa Nis .
7. Untuk memasuki cabutan bertuah , anda mestilah ada akaun Facebook dan postkan link entry blog anda ke dalam wall Facebook .
8. Selesai semuanya , tinggalkan Nama , Permalink dan ID Facebook (jika anda hendak masuk cabutan bertuah) di dalam kotak komen pada entri pertandingan ini .
9. Boleh buat penyertaan sebanyak mana yang anda mahu dengan syarat ; 1 penyertaan , 1 entry .
10. Tarikh tamat pertandingan ialah pada jam 12 tengah malam , 1 Januari 2011 . Penyertaan yang diterima selapas tempoh itu tidak akan dilayan . Harap maaf .
11. Mana-mana syarat yang tidak dipenuhi akan menyebabkan penyertaan gagal .


Tagline yang saya cipta adalah macam ini:-
"Destinasi Perniagaan Internet Anda, Kami Realisasikan."

p/s: boleh ke camni sis?.. eden hontam je.. :D
Okeh, sume dah complate. dah tanda right tu kire dah double check tau. :D agak² boleh menang tak ni sis Nis Azmier?.. :-P


Yang Betul,

3 comments

nurayunni said...

wah..best2!!!

Ummi Hanie said...

Salam wan , tahniah akhirnya sempat jugak join contest sis ni...terima kasih diucapkan...harap sabar sikit ye...sebab saya kena tenung2 dulu smeua tagline yg dicalonkan itu...link blog yg wajib dilistkn dlm bloglist tu,wan letak di bhgn bawah blog ni kan?

Rizzuan Shah said...

nurayunni: sempat join tak ayunni?.. :)

Ummihanie: sabar menunggu nih. hehee.. link tu saya letak kat sebelah kiri, sidebar no.2 selepas visitor count ummie. kat blog² mmber tu. :) banner plak sy letak kat bhgian advertise kat sidebar blah kanan. tak sempat lagi nak create ruangan contest. cz wanshah jarang join contest. :)