Breaking News

Semangat!! SEMANGAT!!.. =)


Assalamualaikum w.b.t. Ape yg semangatnye?.. hehe.. =P apekabo korang smua?.. lama tak dengar berita. Mesti dah puas beraye kan?.. smalam merupakan hari last kita beraye pada tahun ni. InsyAllah moga dipanjangkan umur dapat lagi kita bertemu dgn bln ramadhan dan syawal tahun hadapan. Terasa lama jugak la aku tak update blog ni. Ade je benda yang lebih penting nak dibuat. Alhamdulillah Allah beri kesempatan semula untuk berblogging.


InsyAllah lepasni aku akan menerjah kembali blog² kalian smua. Tunggu ye kalau ada kesan tapak kaki aku kat blog korang smua. heheh.. Ape pun, terima kasih kepada korang smua yg sentiasa menziarahi blog ni. Kita berblogging sambil mencari kawan. Hampir sbulan nih, aku cume jadi silent reader jer. xberkesempatan nak membuat entry² terbaru kat blog ni.

Lepasni insyAllah aku akan merajinkan diri untuk buat lebih banyak tutorial kat sini. heheh.. cume kalau ada request, aku dulukan tutorial yg request tu la ye. Eh, korang beraye, tak kasik aku pun duit raya. Xde sape² ke yg sudi beri duit raya kat aku tahun ni?.. wawawa.. tahun ni dapat RM10 jer. Tapi RM10 yg xternilai la. Cz org rumah yg bg. heheh.. tq ye adik manis awk :) Ok ye, insyAllah esok aku postkan entry lain kat sini plak. SemangaT!!.. seMANGAT!! SEMANGAT!! wanSHAH!!.. hehehe.. :)


Yang Betul,

7 comments

nurayunni said...

rjin2 lar singgah blog kite yer..

Rizzuan Shah said...

nurayunni: insyAllah ayunni. mesti wanshah gi blog ayuni punye. blog org ganu. =)

sahromnasrudin said...

salam..wanshah bile nak ada domain sendiri??

Eliss said...

lama menyepi..lepas ni boleh laa berbelog yer..

IMANSHAH said...

ada lagi??haha

selamat kembali

PCL said...

salam kembali..mmg sunyi rasa bro xde...bnyk benda xtau ni..tggu tutorial dr kamooo.

Rizzuan Shah said...

sahrom: blm lagi bro. akn menyusul xlama lagi. =) bro dh nak guna domain ke?..

elissmie: insyAllah kak. sblm ni bnyak perkara nk disetlekn. tu yg terase beratnye nk berbloging. =)

imanshah: apekabo cikgu?.. heheh..

pakciklie: haha.. ade² jer pakciklie. =P