Breaking News

Blog berhabuk da..

Assalamualaikum w.b.t.
huh.. berhabuk dah blog aku nih setelah ditinggalkan lebey kurang seminggu. Mana tak nye.. dah bz jer memanjang. huhuhu.. kesian korang masuk blog aku asyik tengok benda yang sama je. :-)
thanks ek pd korang sume kerana sudi meluangkan masa diblog aku nih. huhuhu..

Week lepas aku bz ngn keje luar. Dah termasuk dalam team mobile, so kena la gi merata² tempat atas urusan kerja. Nak tau keje pe aku wat?.. Nanti² la aku cite dalam entry lain ek?.. :-) Tu yang tak sempat nak wat entry kat blog ni. Nak update kat rumah tak bleh. cz aku dah terminate berukband aku. Cz line dia tak stabil la. bukak benda lain laju jer. tapi nak bukak blog, asyik "request not found" jer. aku call celcom center tu, dia cek kata tak de pape masalah plak. last² aku terminator terminate jer. Cz dah geram sangat nak update blog tak bleh. Ape yang penting, kerja sama.. blog la yang no satu kan?.. kan?³..

Last wekend aku balik melaka. Biasa la jumpa wife tercinta. :-P cuti lama la katakan. :D cz hari isnin haritu aku cuti Hari Wilayah. Tapi kitorang aku ngn wife tak gi mana sangat pun. Dok rumah sembang² n tolong dia wat kerja skolah jer. Pastu gi jenjalan kat mydin mitc melaka. Sempat la shoping sket² barang² keperluan. (cewah.. dah practise beli barang dapur. heuheuehu.. ) Ape pun, ok gak la harga kat situ. Ada yang murah if nak dibandingkan ngn pasaraya lain. tapi ada gak yang mahalnye. :-)
p/s: ada sesape wat contest tak?.. nak join nih. :D

Yang Betul,

6 comments

::FAIZ:: said...

Baiknya ko, siap tlg istri... hm bagus2... Suami Mithali....

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

menurut islam, memang tanggungjawab suami pun menguruskan rumah tangga bukannya isteri.. isteri hanya membantu sahaja.. contohi rasulullah saw.. :)

Putera Melaka,
Blog - http://www.puteramelaka.co.cc/
e-Store StormReaders - http://www.stormreaders.net/zulfadhli

Rizzuan Shah said...

faiz: tolong menolong amalan mulia. Ape yang penting? kerjaa.. sama.. mcm dlm wonderpet tu. :-P

Zulfadhli: betul tu zul. rasul saw dah tunjukkan contoh terbaik pada umatnya. kite kena contohi. :-)

Melatidaisy said...

salam..

oo..patutla lama x nampak :)
moga happy sentiasa dalam rahmat Allah=)

..nOj.. said...

oh pjj ke ni. hehehe nape x bwk wife duk kelumpo. dia study lg ke

Rizzuan Shah said...

melati: :-P insyAllah..

kak nojj: wat masa ni PJJ lg la kak. wife blm dapat tukar lagi. dia ckgu kat melaka.