Breaking News

TKSB berehat seketika

Assalamualaikum w.b.t.
Sidang blog TKSB akan berehat seketika buat sementara waktu. (cess.. poyo jer wanshah. mcm la ramai sgt sidang TKSB. padahal ko sorang jer. huhuhu.. ) Terlebih dahulu aku nak mintak maaf tersangat-sangat kepada semua tetamu blog ni mahu pun followers yang setia di blog TKSB ni. Mungkin sepanjang aku berblogging ni ada terkasar bahasa, tercakap mana yang tak kena, terposting yang tak sepatutnya.. aku ingin memohon maaf sangat² kepada korang semua. Ini kerana, aku akan berhenti berblogging buat sementara waktu bagi melangsungkan Majlis Perkahwinan pada 12 & 19 Disember 2009. Kalau ada yang ingin meluangkan masa untuk datang ke majlis aku, kadnya ada aku letakkan diblog ni. (korang cari kat atas tu ek?.. :-) )
p/s: gambar di atas disumbangkan oleh iLuvIslam.com
InsyAllah lepas selesai semuanya, aku akan kembali berblogging semula. Aku doakan korang semua sihat² dan gembira sokmo hendakNYA. :-) Selalu la melawat blog TKSB ni walaupun aku takde ek. :-) Harap korang dapat jugak doakan aku semoga sihat dan ceria selalu hendakNYA. Jangan lupa jugak doakan perkahwinan aku kekal bahagia untuk selama-lamanye ek. thanks untuk korang semua. :-)

p/s: kite jumpa lagi di entry yang akan datang. :-)
Yang Betul,

20 comments

ZuRaNaI said...

smoge majlis bjalan lancar wanshah..

Kancilbiru said...

selamat pengantin baru..bila start cuti ni?

linda zasly said...

Yelahh..dah nak kawin..kena prepare apa yang patut le..pun...Selamat Menempuh Alam Suami Isteri..dan Selamat Tinggal Alam Bujang Senang...

Eliss said...

semoga bahagia ke akhir hayat!!

MY LURVE :: MY LIFE said...

insyaallah semoga berbahagia hingga ke ujung nyawa..xnk ckp hingga ke anak cucu je..nti kang smpai ctu je...hopefully sabar dan redha menempuh apa jua dugaan dan cabaran dlm perkahwinan nih...

sbb just dr pengalaman ieyda masa kita bercinta tak sama ngn masa di alam rumahtangga..sumanya berubah..sumanya perlukan pengorbanan,kesabaran,kesefahaman.. :)

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

selamat pengantin baru wan.. semoga hubungan kalian berdua kekal hingga ke akhir hayat, insyaallah.. =)

ツ Cik ZatiL aka Zaza Mccoy said...

peewittt..
camat p'gantin bawu tuk wanshah!
smoge b'kekalan ke akhir hayat hendaknye..aminnnnnn~~~
:)
kim slm kt bakal isteri..ececec~~

ღ cikGu aiRa ღ said...

salam...
wawawa...!! dh nak tawenn..!!
tahniah2.. smoga hbungan anda brdua kekal selama - lamanya...
smoga kalin brdua sntiasa d bwah naungan rhmat dr Nya....
selamat pengantin baru buat encik wanshah yeh.. :)

Aidi-Safuan said...

bila nak blogging balik nih?

Anonymous said...

tahniah!
selamat pengantin baru..huhu.
tnggu 10 tahun akan dtg , lin pulak. haha :DD

Rizzuan Shah said...

ZuRaNaI: thanks zuranai cz doakan sy. :-)

kak niza: sy start cuti 9/12 sampai 27/12 kak. nanti 28/12 sy masuk keje balik. :-)

kak linda: akk dh dapat kad tak?.. jgn lupe datang tau kak?.. :-) sy tunggu hadiah dari akk. :-P heuheuehu.. guro jer.

kak eliss: thanks kak elis. :-) amiinn..

putera: thanks zul. nanti ko kawin jgn lupe ajk aku plak. :-D

zatil: thanks zatil. :-) insyAllah nanti sy kirimkan salam awak kat bkl wife. :-)

cikgu aira: thanks cikgu aira. :-) aira ni memang ckgu betul2 k?.. :-) cz bkl wife saya tu pun ckgu gak. mana tau cz belajar skali ke. heuheueh..

Aidi-Safuan: insyAllah lepas habis majlis 19/12 nanti sy mula berblogging balik. ni sy reply comment kat kg. rindu giler kat blog nih. tu yang bukak gak tengok apa yang ada. :-P esok dah nak bertolak ke melaka. nikah hari jmt. :-)

lin: lambat lagi tu lin. kena belajar betul2 tau. nanti dh keje sume ok, baru bleh kawin. :-) jgn lupe ajk abg wan plak. :-P hueheuheuheu...

p/s: nanti aku post gambar member2 blogging yang datang ke majlis aku. sape2 yang sudi luangkan masa, jgn segan2 datang ek. aku jemput dgn ikhlas hati. :-) kad aku letak kat bhgian atas(klik button) blog ni. :-)

Mîss Rôry said...

slmt pengantin baru..
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..
aminn..

Unknown said...

selamat pngntin baru! ;)

Apih Halim said...

selamat pengantin baru yer..semoga berkekalan sehingga akhir hayat

Ady Syam said...

Semoga pengantin baru bro!!! semoga lancar segala urusan... dan ikatan kekal hingga ke akhir hayat.. Amin!

aRiEzEtIqAz said...

maaf wan shah aku xdpt hadir coz de xm..tp xpe aku akan doakan semoga rumah tangga korg sentiasa dlm rahmat ilahi..SELAMAT PENGANTIN BARU..

yang ikhlas: aitiqah fadzil

zatilzuhdi said...

salam wan..

singah singgah nak wish selamat pengantin baru buat wan dan bakal is3..

jaga is3 baek2.. is3 itu anugerah wan..huhu..

semoga diberkati Tuhan & bahagia ke anak cucu..amin..

nurayunni said...

selamat pngantin baru..
xdapt pergi coz jauh sgt....
semoga berbhgia...

Afzainizam said...

Salam Maal Hijrah…. Hijrahkanlah Diri Ini ….
http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

Rimbun dan redup kasihMu
Kau tempat ku berpayung
Di manakah lagi dapat ku rebahkan
Rasa gundah ini

Nun Kau teguh di sana
Pengasih dan penyayang
Pun ku masih terleka
Meneguk ihsanMu
Walau ku sedari

Oh... nyamannya
Bila diperlukan rinduMu
Mengimbaulah sentosa

Bentangkan ku permaidani
Dari baldu berwarna putih
Moga tak ku terasakan
Cubaan yang ku galas ini
Kepada Mu titianku
Hijrahkanlah diri ini

Selamat melangsungkan perkahwinan... selamat jasdi suami orang... waaarggghh

FyDa said...

Wan...Slamat Pengantin baru...akk dan abang fairuz doakan semoga wan dan adah kekal dan berbahagia hingga ker akhir hayat..maaf akk tak dapat datang aritu...kim salam kat adah yer...