Breaking News

MillatFacebook.com vs Facebook

Korang dah pernah dengar apa itu MillatFacebook?.. kalau facebook ofkos la biasa kan?.. ni incik wanshah nak tolong bagitau. Sebenarnya incik wanshah pun baru jer tau. heuheue.. Millatfacebook ni dicipta untuk memerangi  facebook ciptaan yahudi laknatullah. Kalau kita tak blh memerangi israel&yahudi laknatullah secara fizikal, kenapa tidak kita memerangi menggunakan IT. Kita boikot penyumbang utama sumber kewangan mereka. (Tolong betulkan ye if incik wanshah salah.)

Beberapa orang pakar IT dari Pakistan telah membangunkan sebuah laman web rangkaian sosial yang dinamakan sebagai MillatFacebook atau linknya adalah www.millatfacebook.com. Ia dibangunkan adalah untuk memboikot dan menghapuskan (insyaAllah) laman web rangkaian sosial yang popular iaitu Facebook. Sebenarnya Facebook adalah web yang dikategorikan bersifat positif tetapi apabila disalahgunakan ia menjadi negatif dan ada sesetengah kes (mengutuk, menyiarkan gambar2 tidak senonoh, Pertandingan melukis Nabi Muhammad dll) ia menjadi haram penggunaannya.Sebab itulah demi menjaga kesucian agama Islam, laman web www.millatfacebook di bangunkan.. jadi sesiapa yang telah mempunyai facebook ( Ciptaan Yahudi Laknatullah) harus memikirkan apa yang perlu dilakukan sekarang...
Cara nak signup pun sama jer macam facebook. So, korang jangan lupa add incik wanshah ek?.. huhuhuh.. millatfacebook ni takde la secanggih facebook ciri² dia. tapi kira ok la tu sebab baru lagi, korang semua kena support la. Mybe bila dah betul² kukuh dan sponsor pun dah banyak, insyAllah features dia lebih baik dari facebook. 

Apa yang bagusnya mengenai Millatfacebook ni, administrator millatfacebook berhak memadam dan mendelete(sama la tu.. haish..) apa² content yang dianggap boleh mencemarkan maruah Islam. Maka, jom la sama²  kita join komuniti Millatefacebook. InsyAllah dengan adanya komuniti Islam yang kuat, maruah agama kita tak blh diperkotak katikkan. (wahh.. ustaz wanshah dah start berceramah.. :-P)

"Welcome To Join In Millatfacebook"

Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.

Yang Betul,

3 comments

..nOj.. said...

hai wanshah. lama dh tak masuk sini. smlm pun ade terbaca pasal millatfacebook ni. org pakistan ke founder dia? tak tau la plak. nk lawan facebook tu rasenye susah la sket kot. tp jom la kte support

Rizzuan Shah said...

hai kak nojj. thanks singgah sini. saya pun baru nak start bw smula ni. =) nanti saya melawat blog akak ye. jom kita sama² support millatfacebook ni. =)

sahromnasrudin said...

selamat kembali berblogging..byk jemputan kawen bulan cuti skolah nie???