Breaking News

Komen pelik?

Pagi tadi aku baru ingat nak update blog. macam biasa la, perkara pertama yang perlu dibuat adalah cek dulu komen² dari peminat. (huhuhuh.. poyonye incik wanshah. Blogger) So, aku pun bukak la email oleh kerana aku dah setkan setiap komen yang masuk akan dihantar gak ke email gmail aku. skali ntah apekebendenye nih, komen² yang aku tak paham masuk ke mailbox aku. Blogger
Korang pernah kena camni ke?.. adakah ini virus atau orang saje² mau kaco blog aku? (skali lagi ayat skema incik wanshah. Blogger) aku pun tak puas hati lagi. aku terus bukak tengok ape yang dia komen. nak sebut nama, aku tatau nak baca tulisan cina/korea/jepun tu. wawawa.. bile bukak email tu, komen dia camni
gile kentang.. ntah ape la yang orang ni nak komen kat blog aku agaknye ek?.. kalau bleh baca blog yang berbahasa melayu, komen la dalam bahasa melayu. ni dah aku nk kena blajar translate plak. adoyai.. kongsi².. Blogger
aku tetap tak puas hati gak. mungkin ni salah email kot. so, aku pun bukak entry² yang orang tu komen. tengok² memang betul la ada komen yang bertulisan aku tak paham nih.
Haiyyaa.. wa talak paham lo.. lu bikin ini macam, waa maaanyak susah hati oo.. laen hali, kasi butui-butui wa paham. Blogger

p/s: korang ada yang penah dapat komen camni ke?.. kalau ianya virus, katakan YA!

Sbg tanda sokongan anda pada blog TKSB, sila klik jika terdapat Ads dibawah.

Yang Betul,

8 comments

::FAIZ:: said...

hm pelik

sahromnasrudin said...

awas..itu mungkin jembalang tanah huhuhuh

PCL said...

peminat u yg memendam rasa..nk luahkan dlm words yg ko tak paham..bg ko excited sikit... try bg google keje sikit..mana tau ko bole paham kehendaknya.

Rizzuan Shah said...

faiz: tolong translatekan utk saya bro faiz. :)

shahrom: aiyyoo.. betul ka?..

pakciklie: good idea pakciklie. akan saya try jua. =)

Unknown said...

salam bro,
kwn penah dpt komen cm ni gk.
ad la 2-3 kali. tp tang tu gak kwn delete. hehe

ni ade lg satu yg blom delete:
http://atahsaat.blogspot.com/2010/04/xx-tipa-awards-2010.html#comments

Rizzuan Shah said...

atahsaat: ye ke bro?.. ada gak ek. haish..

Sumijelly said...

lain kali delete jer.. x perlu publish..
tu SPAM tu... kak sumi pun selalu dpt gak

Sumijelly.com

Yiedpozi said...

pelik r... xpernah dpt email camtu...